ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ
Οι καιροί που ένα γυμναστήριο αφισοκολλούσε σε κάποιο πινακάκι δίπλα από την ρεσεψιόν, φωτογραφίες «πριν-μετά» ενός μέλους του έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Μπορεί ο τρόπος αυτός να είναι ρομαντικός όμως πλέον υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικοί και άμεσοι τρόποι να περαστεί το επιθυμητό μήνυμα. Μια καλά οργανωμένη σελίδα γυμναστηρίου στο Facebook ή το Instagram για παράδειγμα μπορεί να δείξει την ίδια εικόνα όχι στα δεκάδες μέλη που θα περάσουν μπροστά απο τη είσοδο, αλλά σε χιλιάδες ακόλουθους της σελίδας ή και δεκάδες χιλιάδες όταν εφαρμοστεί μια σωστή στόχευση μέσω προωθημένης διαφήμισης.
Τα trends στον χώρο του fitness συνεχώς εξελίσσονται αφού υπάρχει ένα τεράστιο κοινό παγκοσμίως που αναζητά νέες, διασκεδαστικές μορφές άσκησης. Μπορεί η κλασσική γυμναστική με βάρη, όργανα ή ασκήσεις σωματικού βάρους να είναι πολύ αποτελεσματική όταν γίνεται σωστά, όμως μια μεγάλη μερίδα του κοινού θέλει η γυμναστική να είναι ταυτόχρονα το χόμπι και το μέσο απόδρασης απο την καθημερινότητα. Νέες μορφές άσκησης που χρησιμοποιούν με ευφάνταστο τρόπο τον πρωτοποριακό εξοπλισμό εμφανίζονται κάθε χρόνο και αργά ή γρήγορα τα μέλη ψάχνουν να δοκιμάσουν τα νέα trends. Με μια σωστή στόχευση μέσω διαδικτυακής διαφήμισης μπορούν να προσελκυθούν δεκάδες νέα μέλη για μια πρώτη δοκιμαστική προπόνηση, χτίζοντας έτσι την πρώτη επαφή και μετέπειτα την πιστότητα του πελάτη- μέλους.
Με τις παραπάνω τακτικές και πολλές ακόμα μπορεί ένα κλασσικό γυμναστήριο να μετατραπεί σε έναν πολυχώρο άσκησης ο οποίος ακολουθεί πρωτοποριακές ιδέες, ερχόμενες απο τους ηγέτες του παγκόσμιου fitness. Τα social media και η σωστή παρουσίαση μέσα από την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο αποτελούν πλέον το σημαντικότερο εργαλείο για τη διάδοση της φήμης στο ευρύ κοινό για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί.